Onze klachtenprocedure

Lees hier wat je moet doen als je niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Klacht indienen

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Ben je niet tevreden? Dan horen wij dat graag. Wij zullen je klacht serieus nemen en proberen samen met jou tot een oplossing te komen.

1

Stuur een bericht via onderstaande knop en vermeld daarbij duidelijk je e-mailadres waarmee je bij ons bent ingeschreven.

2

Na ontvangst van je klacht proberen we deze op te lossen binnen 2 werkdagen. Mochten we hier langer voor nodig hebben dan stellen wij je hiervan op de hoogte.

Meld klacht

⚠️ Let op

Wij behandelen uitsluitend klachten die betrekking hebben op onze eigen dienstverlening. Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor geschillen tussen huurders en verhuurders op ons platform. Wel nemen wij actie wanneer wij signalen ontvangen dat een aanbieder woningen aanbiedt die niet voldoen aan onze kwaliteitsvoorwaarden. Dit kan, indien nodig, leiden tot verwijdering van de aanbieder van ons platform.